کاپشن کار زمستانی باعث حفظ گرمای بدن پرسنل در برابر سرما و وزش باد می شود. جنس این لباس کار از پارچه ی شمعی مرغوب بوده و برای لایه داخلی از پشم شیشه و مخمل استفاده شده است. کیفیت خوب پارچه و دوخت عالی سبب شده که این محصول در بین کارکنان صنایع مختلف پر طرفدار باشد.

نوع پارچه ی بکار رفته در تولید کاپشن کار زمستانی ضد آب است و مانع از نفوذ آب به داخل می شود و به راحتی می توان در بارندگی ها از آن استفاده نمود. الیاف گرم به کار رفته در آن با ضخامت مناسب، بدن را گرم نگه می دارد و وزن مناسب مانع از خستگی کاربر در استفاده طولانی مدت می گردد، همچنین طراحی و الگوی مناسب با بدن سبب می شود که فرد آزادی عمل خود را از دست ندهد و بتواند به راحتی به فعالیت شغلی خود ادامه دهد.

تمامی دوخت های آن دو سوزنه بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است و در کنار متریال و پارچه مرغوب بکار رفته در تولید، موجب طول عمر بالای آن شده است.
از کاپشن کار زمستانی می توان در صنایع و مشاغلی که کارکنان در فضای باز در معرض باد و سرما قرار دارند استفاده نمود و علاوه بر ایمنی و حفاظت سلامتی، موجب افزایش راندمان کاری آنان شد. این محصول در سایز بندی و رنگبندی متنوع قابل سفارش می باشد.

برای خرید، سفارش و یا مشاوره کاپشن کار زمستانی با اکسون فرم تماس بگیرید.

سفارش کاپشن کار زمستانی

جنس رویه‌ی کاپشن کار زمستانی باید ضد آب و باد باشد. همچنین در شرایطی که تنها باد می‌وزد و هوا هنوز خیلی سرد نشده است می‌توانید با استفاده از بادگیر و شلوار ضد آب را انتخاب کنید. معمولا لباس کارهایی که به صورت بادگیر هستند شامل دو لایه هستند که از ورود باد جلوگیری می‌کند و لایه زیرین آن نیز مانع از ورود آب و رطوبت به داخل لباس می‌شود.

دومین ویژگی لباس کار این است که از دوخت ساده‌ای برخوردار است. در تولیدات خارجی لباس کار بادگیر و شلوار زمستانی بیشتر از تکنولوژی‌های پرس به جای دوخت درزها استفاده شده است تا از میزان ورود و رطوبت همچنین آب را به صفر درصد برساند.

یکی از روش‌هایی که وجود دارد این است که در دوخت کاپشن‌های زمستانی بهتر است که از آستر استفاده کنند این کار کمک بسیار مهمی به افراد می‌کند تا بتوانند خود را در برابر سرما و خارج شدن گرما از بدن حفاظ کنند. آستر کاپشن زمستانی به سه شیوه تولید می‌شود. کاپشن زمستانی با آستر نمد، خز و پشم شیشه است.

تفاوت اصلی این آسترها با یکدیگر در کیفیت آن‌ها است همچنین نکته‌ی بسیار مهم بعدی که برای کاپشن‌های زمستانی باید به آن توجه کرد کلاه گرم و ضد آب است تا به خوبی از سر شما در برابر سرما محافظت کند. هر چقدر مقدار درصد پنبه به کار رفته شده در لباس گرم بیشتر باشد همچنین از ضخامت کمتری نیز برخوردار باشد در ضمن نیز برای ماندگاری دمای بدن نیز حرکت فیزیکی فرد را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در مدل های مختلف کاپشن زمستانی ضد آب پشم شیشه کاپشن یا همان لوزی دوزی یا الیاف داخل ان نقش بسیار مهمی در گرمایش و استحکام کاپشن دارد. در دوخت رویه کاپشن زمستانی ضد آب از پارچه ای به نام گورتکس، جهت تولید کاپشن زمستانی ضد آب گورتکس، استفاده می شود.

در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که هر لباسی را در فصل مناسب آن استفاده کنید این کار تاثیر مستقیمی بر روی سلامتی و ایمنی فرد خواهد داشت همچنین موجب افزایش راندمان کاری فرد نیز خواهد شد.

کاپشن کار زمستانی در رنگ ها و جنس های مختلف قابل سفارش و تولید توسط شرکت اکسون فرم می باشد. برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.

سفارش لباس کار زمستانی

در فصل های سرد سال، اشخاصی که در بیرون از فضا های بسته کار میکنند، و یا با موتور به صورت مداوم در رفت و آمدند، نیازمند پوشش گرم هستند. همچنین با توجه به اینکه در این فصل ها بارش باران و برف را نیز به همراه هوای سرد داریم، فرد در خطر سرماخوردگی و گرفتی عضلانی قرار می گیرد و فرد نیاز یه یک نوعی پوشش ضد آب دارد. اما بعضی وقت ها مسئله میتواند تنها محافظت از فرد نباشد و افراد میخواهند در عین گرم و خشک بودن، شیک پوش باشند. چه بهتر که در یک پکیج هر سه این ویژگی ها را داشته باشیم؟ لباس کار زمستانی پیشنهاد ما به شما است.

لباس کار زمستانی در رنگ ها و جنس های مختلف قابل سفارش و تولید توسط شرکت اکسون فرم می باشد. برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.