تیشرت کار لباسی است که برای پوشیدن بالا تنه استفاده می شود و معمولا جدا از یقه و دکمه بوده و دارای آستین های کوتاهی می باشند. این گونه لباس ها که برای پوشش زیر لباس مورد محبوبیت قرار می گرفت اما این روزها به عنوان تبلیغات مورد استفاده های بازاریابی قرار می گیرد.
پذیرش سفارش تولید انواع تیشرت تبلیغاتی یقه دار سه دکمه ، پولوشرت ، جودون ، یقه کشویی ، پلوشرت ، یقه شکاری ، با چاپ دلخواه و گلدوزی سفارشی با بهترین قیمت و از با کیفیت ترین پارچه های جودون انجام می شود. ضمنا امکان چاپ و گلدوزی بر روی محصولات دسته بندی لباس کار تبلیغاتی نیز فراهم می باشد.
برای اطلاع از قیمت ها با دفتر فروش تماس بگیرید.

سفارش تیشرت و پولوشرت کار

لباس کار تبلیغاتی بیشتر برای سازمان‌ها و شرکت‌ها که کارمندان زیادی دارند استفاده می‌شود و شما می‌توانید از این فضا برای تبلیغات برند و نشان تجاری خود استفاده کنید تا در زمینه کسب و کار خود پیشرفت روز افزون داشته باشید. این روزها در تیشرت ها از عکس های تبلیغاتی و نوشته ها استفاده می شود و این البسه در دنیای امروز به تنهایی و بدون لباس های دیگر پوشیده شده و می تواند مثل یک سند تبلیغاتی کار کند. تبلیغات با تیشرت و پولوشرت جزیی از صنعت تبلیغاتی کشور است.

پیام تبلیغاتی که شما روی لباس تبلیغاتی ایجاد می کنید، می توانند قدرت تجارتی که دارید را به گوش مشتریان برسانند. برای دیده شدن برند ها راهکارهای مختلفی وجود دارد یکی از این راهکار ها درج لوگو یا تبلیغ خود بر روی تیشرت می باشد. معمولا این تبلیغ ها به صورت چاپ روی تیشرت یا دوخت انجام می شود.

اکسون فرم طراح و تولیدکننده تخصصی انواع تی شرت کار و پولوشرت کار تبلیغاتی است که به صورت تخصصی در تولید انواع تی شرت تبلیغاتی کار، تی شرت تبلیغاتی پخش، تی شرت تبلیغاتی مامور پخش و.. در مدل های متنوع با بهترین پارچه های پلی استر و تی شرت ملانژ، تی شرت تبلیغاتی لاکراه، تی شرت تبلیغاتی نخی، پارچه تی شرت تبلیغاتی جودون جهت تولید تی شرت تبلیغاتی و تی شرت کارگری را تولید و عرضه نماید .

اکسون فرم با توجه به نیاز بازار و شرکت ها در ماه های گرم سال اقدام به تولید تی شرت جودون ( پلی استر پنبه ) نموده که با توجه به کیفیت پارچه از مشکلاتی نظیر آب رفت و یا رفتن رنگ جلوگیری کرده تا محصولی مرغوب به دست مشتریان برساند.

تیشرت تبلیغاتی را می توانید در تولیدی لباس اکسون فرم سفارش دهید.

برای خریدن یک تی شرت از سایزی که مناسب باشد استفاده کنید، چرا که از نظر اکثر خانم‌ ها، آقایانی که تیشرت جذب با رنگ سفید می‌پوشند خیلی جذاب و شیک پوش هستند. گذشته از هر گونه اندامی که دارید تی شرت می‌تواند تیپی مردانه ‌تر و عضلانی ‌تر به شما بدهد؛ ولی باید مواظب باشید که با انتخاب سایز درست بهتر از آن چیزی که هستید به نظر می رسید.

از جمله علت جذابیت تی شرت نمایش بالا تنه آقایان است که مورد دقت خانم ها قرار می گیرد، برای شیک پوشیدن تی شرت باید به نکته هایی مهم دقت کرد که شامل این گزینه ها می شود: استایل، مناسب بودن سایز، جنس پارچه، کاربرد و رنگ تیشرت. این مواردهای گفته شده امروزه در طراحی های تبلیغاتی باید مورد توجه خاصی قرار بگیرد. تیشرت یکی از لباس‌های مورد علاقه آقایان علی الخصوص در فصل تابستان است.

تی شرت و پولوشرت کار در رنگ ها و جنس های مختلف قابل تولید توسط اکسون فرم می باشد. برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.