تولیدی لباس کار اکسون فرم سوئیشرت کار و هودی مخصوص کار را عرضه می کند که در فصول پاییز و زمستان برای استفاده در دفاتر، ادارات و کارگاه ها ایده آل هستند. این سوئیشرت ها غیر رسمی هستند اما همچنان کاملا حرفه ای بوده و وجهه کسب و کار شما را به خوبی حفظ می کنند.

برای خرید، سفارش و یا مشاوره سوئیشرت کار با اکسون فرم تماس بگیرید.

سفارش سوئیشرت کار

سوئیشرت های امروزه که بافتی از نخ و پنبه دارند بدون توجه به سن، جنسیت و … در بین تمامی افراد طرفداران زیادی دارد و در فصل سرما به تنهایی یا با لایه ای از لباس دیگر پوشیده می شود. اما آنچه در دنیای سوئیشرت ها محل سوال شده وگاهی برخی را دچار اشتباه می کند، تفاوت بین این لباس با هودی و یا پلیور است، که ما با شرح ویژگی های آنها یکبار برای همیشه به اشتباه شما در زمینه خرید این لباس ها پایان می دهیم.

تفاوت سوئیشرت و هودی چیست؟

سوئیشرت ها کلاه ندارند به همین دلیل با هودی متفاوت هستند. سوئیشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سوئیشرت، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است و اغلب از کتان، پشم و الیاف مصنوعی تولید می شود اما هودی (Hoodie) سوئیشرتی است با کلاه (Hood) و ماف (Muff)؛ ماف یک جیب متصل و پیوسته است برای گرم کردن دستها که در زمان های قدیم به طور مجزا برای گرم کردن دستها استفاده می شد که در هودی به آن متصل است.

سوئیشرت کار در رنگ ها و جنس های مختلف قابل سفارش و تولید توسط شرکت اکسون فرم می باشد. برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.