کاپشن و شلوار کار از نظر استانداردهای روز جهانی می بایست جنس آن با شرایط کار مناسب باشد و ظاهر لباس درمقابل چروکیدگی مقاوم باشد و تولید الکتریسیته ساکن نکند. کاپشن و شلوار کار معمولا از جنس ۷۰% پنبه و ۳۰% پلی استر با گرماژهای مختلف استفاده می شود و برای شرایط مختلف آب و هوایی و فصول مختلف پاسخگو است. لباس کاری که مورد تایید استاندارها باشد باید در اثر ریختن پیلیسه و یا حرارت زیاد احتمال سوختگی آن کم باشد و این گونه کاپشن شلوار ها معمولا با ۹۰% پنبه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس کار با پارچه بافت کج راه با تراکم بالا و نخ چهل دولا تولید می شود.

اکسون فرم کاپشن و شلوار کار را با دوخت کاملا صنعتی و با پارچه های کاپشن و شلوار مهندسی پارچه کتان، کاپشن و شلوار مهندسی جین، کاپشن و شلوار پارچه فلامنت، کاپشن و شلوار لی، کاپشن و شلوار مهندسی ترگال، تولید و عرضه می نماید.

برای خرید، سفارش و یا مشاوره لباس کار یکسره با اکسون فرم تماس بگیرید.

سفارش کاپشن و شلوار کار

تمامی مراکز تولیدی و صنعتی موظف به استفاده از لباس کار می باشند و در این میان، انتخاب یک لباس کار خوب با مقاومت بالا و قیمتی مناسب، از جمله نکاتی خواهد بود که می بایست به آن ها توجه کرد. می توان گفت کاپشن و شلوار کار، از جمله پرطرفدارترین و پر کابرد ترین انواع لباس کارها هستند.
از این نوع لباس کار، در کارخانجات و مراکز صنعتی، تعمیرگاه ها، شرکت های ساختمانی، شرکت های خدماتی و کارگاه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کاپشن و شلوار کار

کاپشن شلوار کارگری :
لباسکار کاپشن و شلوار کارگری به صورت دو جیب روی سینه، دو جیب فیلتو یا روکار پایین کاپشن که کاپشن به صورت کش دار یا به صورت چسبی یا دکمه ای میباشد. شلوار آن نیز به شکل کش دار و پل دار دارای دو جیب جلوی شلوار و یک جیب پشت شلوار است که در برخی از موارد طبق درخواست مشتری بغل زانوی شلوار یک جیب یا جای آچار دوخته می شود.

کاپشن شلوار سرپرستی :
لباس کار کاپشن و شلوار سرپرستی نیز مثل کاپشن شلوار کارگری خواهد بود با این تفاوت که در مدل و رنگ بندی کاپشن شلوار سرپرستی تغییراتی ایجاد می کنند که سرپرستان از کارگران متمایز باشند.

کاپشن و شلوار مدیریتی:
در این نوع کاپشن و شلوار کار مدیریتی، کاپشن کار به شکل کاملا ساده و شیک از پارچه های کجرا، پلی استر، پنبه و کتان می باشد که شلوار آن به شکل کاملا شخصی دوزی شده است و اندازه گیری نفر به نفر صورت می گیرد و مدل آن دلخواه است که در اکثر موارد به صورت شلوارهای شخصی می باشند.

بهتر است بدانید که جنس یک لباس ایمنی ( کاپشن و شلوار کار ) را زمانی می توان تعیین کرد که نوع فعالیت یک کارگاه و شرایط محیطی و نوع خطرات موجود مشخص باشد تا میزان نفوذ عوامل متعدد بیولوژیکی را به حداقل ممکن برسد. کاپشن و شلوار کار یکی از محبوب ترین و بهترین مدل های لباس کار است که دوخته شده از پارچه فلامنت می باشد که در برابر نفوذ آب، روغن و مواد نفتی مقاوم است. این لباس کار با سایزبندی استاندارد و استفاده از الگوی مناسب و همینطور از الیاف طبیعی و درصد کمی الیاف مصنوعی تولید شده که وجود الیاف طبیعی مقاومت و ماندگاری این کاپشن شلوار را به صورت چشم گیری بالا می برد.

استفاده از کاپشن شلوار مهندسی بیشتر در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، راهسازی، عمران، معماری، خودروسازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کاپشن و شلوار کار در رنگ ها و جنس های مختلف قابل سفارش و تولید توسط شرکت اکسون فرم می باشد. برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.