لباس کار دوبنده اکسون فرم در رنگ ها و کیفیت متنوع طراحی تولید می شود. جنس لباس کار دوبنده بسته به سلیقه مشتری قابل تولید با پارچه های کتان؛ جین (لی)، پلی استر و .. می باشد.
بند های لباس کار دوبنده توسط گیره های پلاستیکی بادوام قابل تنظیم می باشد. لباس کار دوبنده به دلیل مزایایی که دارد یکی از محبوب ترین انواع لباس برای فصل گرما بوده که معمولا همراه با تی شرت قابل استفاده است.
لباس کار دوبنده قابل استفاده در مشاغل ساختمان سازی، کشاورزی، دامداری، صنایع، کارخانجات، کارگاهی و… می باشد.

سفارش لباس کار دوبنده

یکی از دغدغه افرادی که شاغل هستند این است که چه لباسی بپوشند. استفاده از لباس کار مخصوص می تواند این دغدغه را برطرف کند و شخص به جای فکر کردن به نوع پوشش خود در محیط کار به مسائل مهم تری بپردازد.

لباس کار با توجه به سلیقه، نوع فعالیت شغلی، سمتی که فرد در آن مشغول به کار است و همچنین شرایط آب و هوایی محل کار انتخاب می گردد. جدای از بایدهایی که در پوشیدن لباس کار وجود دارد، یکی از دلایل مهمی که می توان به آن اشاره کرد، حفظ امنیت نیروی کار و یا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین فعالیت می باشد.

کارایی لباس کار به اینجا ختم نمی شود، بلکه از لباس کار جهت ایجاد نظم و آراستگی افراد، شناسایی آنان از سایر افراد متفرقه و یکپارچه شدن پرسنل کار استفاده می شود.

لباس کار یا همان یونیفرم پوششی محافظتی است، که افراد در حین کار از آن استفاده می کنند. امروزه لباس‌ کار در طرح‌ها و جنس‌های متفاوت برای مشاغل طراحی و تولید می‌شود. مهم ترین اصل انتخاب لباس کار ارتقاء حفاظت ایمنی می باشد، هر محیط کاری چالش های مخصوص به خود را دارد و هر شغلی خطرهای مخصوصی پرسنل را تهدید می کند.

بنابراین لباس کار باید طوری طراحی شود که از شخص در برابر این خطرات محافظت کند و ایمنی فرد را تضمین کند. در برخی از شرکت ها و سازمان ها پوشیدن لباس کار یک الزام است؛ لباس کار بر اساس هر محیطی جداگانه طراحی، تولید و انتخاب می شود.

لباس کار می تواند برای تمامی مشاغل با مزایایی همچون کاربرد تبلیغاتی و نمایشی، بالا بردن اعتبار آن نهاد، ایجاد پرستیژ کاری و ایجاد حس مسئولیت در افراد همراه باشد. لباس کار تاثیرگذاری شما را در محیط شغلی تان افزایش می دهد.

اگر لباس های معمولی خود را در محیط های کار بپوشید موقعیت حرفه ای شما جدی گرفته نمی شود. می توانید با پوشش لباس کار تاثیرگذاری موقعیت خود را بالا ببرید.

لباس کار در ذهن افراد جامعه به گونه ای جا افتاده است که با دیدن لباس کار هر شخص متوجه شغل آن می شویم. مثلا اگر فردی لباس نارنجی با کلاه قرمز به تن داشته باشد مخاطب یاد شغل آتش نشان می افتد، پس لباس کار به نوعی می تواند معرف شغل باشد.

همه ما بیشترین زمان خود را در محیط کار سپری می کنیم پس باید لباس کار به تن داشته باشیم تا نسبت به شرایطی که در آن هستیم، آزادی عمل و راحتی کامل داشته باشیم. لباس کار باید از شاغلین در برابر خطرات کار محافظت کند، دست ها و پاها را پوشش داده و به صورت یک تکه (یکسره یا سرهمی) یا دو تکه (بلوز شلوار) و در برخی موارد که نیاز به آستین بلند نیست به صورت دوبنده (پیش بندی) باشد.

لباس های کار بالا در رنگ ها و جنس های مختلف قابل سفارش و تولید توسط شرکت اکسون فرم می باشد. برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید.